Fao naar Vila do Condo - Reisverslag uit Vila do Conde, Portugal van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu Fao naar Vila do Condo - Reisverslag uit Vila do Conde, Portugal van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu

Fao naar Vila do Condo

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Bep

19 September 2016 | Portugal, Vila do Conde

Gisterenavond heerlijk gegeten in de tapas bar. En er is niemand meer bijgekomen op de 4 persoonskamer dus dat is ook lekker. Ik heb een lange nacht gemaakt want het ontbijt is pas om 8.30 uur. Niet erg want het is vandaag niet zo ver. Bij het ontbijt tref ik 4 Oostenrijkse dames die op weg zijn naar Santiago. 1 met forse blaren en ze willen een stuk met de bus. Begint al goed. Ontbijt is simpel maar voedzaam en daar kan ik wel op lopen.
Ik realiseer me vanochtend dat precies 3 jaar geleden ik voor 2-3 dagen werd opgesloten in het ziekenhuis voor mijn radio actieve behandeling. Wat is het dan toch een Godsgeschenk dat ik hier nu vrij rond loop en dit soort tochten kan maken. Ik ga nog meer genieten bij deze gedachte. De wandeling gaat vandaag door bos en langs tuinbouw gebieden. Veel kool zien groeien en sla. Uiteindelijk kom ik geheel volgens plan na 10 km bij de kust. Tijd voor een koffie con leche en een natra. Op dit punt heb ik ook mooi zicht op de tegemoetkomende pelgrims. Het zijn er velen uit verschillende landen. Na de koffie en een broodje weer op pad en ik kan de kust gewoon blijven volgen, er is net een nieuw pad op palen aangelegd, geweldig. Ik kan de kust bkijven volgen tot Vila do Condo. Even het hoekje om en dan krijg ik zicht op de brug die ik zondag 3 weken terug samen met Bep ben overgestoken. Nu blijf ik nog aan de kant, want ik heb een bed in een hostel uitkijkend op de rivier. Morgen een stukje hetzefde lopen naar Arcos en dan afslaan in de richting van Porto. Nog 2 dagen wandelen en ik neem vandaag afscheid van de mooie kust. Het was weer een mooie tocht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda en Bep

Jolanda en Bep

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 40371

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 01 December 2016

Sabbatical

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Santiago de Compostela

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

De route

Landen bezocht: