Voorbereidingen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Bep

17 Juni 2015 | Nederland, Breda

Het vertrek begint nu snel dichterbij te komen. De uitnodiging voor het uitzwaai ontbijt heeft Bep gisteren opgesteld en verstuurd. Het nadenken of wat neem ik mee en wat niet is ook gestart. Op het werk is het aftellen begonnen. Nog 1 weekje werken en dan is het zo ver. Met de dag kijk ik meer uit naar het moment van vertrek. Even de boel laten voor wat die is en lekker actief bezig zijn buiten. Stiekem kijk ik al naar het weerbericht voor volgende week zaterdag en het ziet er goed uit. Voor wat het waard is.

  • 17 Juni 2015 - 23:38

    Bep En Jolanda :

    Ja, ja, zo zie ik het ook.
    Een puinhoop op de grond met zaken die ik wil meenemen.
    Nu een selectie gaan maken, zodat we een minimum aan gewicht meenemen.
    De fiets is in orde, ik ben er klaar voor en kijk uit naar volgende week zaterdag.
    Morgen weer wat zaken met Jolanda doornemen. Zaterdag nog een traininkje. en zo komt de grote dag in zicht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Santiago de Compostela

Een fietsreis naar Santiago de Compostela

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

Eindelijk gelukt

23 Juni 2015

Nog 4 dagen

22 Juni 2015

Generale

18 Juni 2015

De Route

17 Juni 2015

Voorbereidingen
Jolanda en Bep

Jolanda en Bep

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 40461

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 01 December 2016

Sabbatical

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Santiago de Compostela

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

De route

Landen bezocht: