Tui - Mos - Reisverslag uit Rubiãis, Portugal van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu Tui - Mos - Reisverslag uit Rubiãis, Portugal van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu

Tui - Mos

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Bep

03 September 2016 | Portugal, Rubiãis

Het duurde even voordat ik in slaap ben gevallen maar daarna heb ik heerlijk geslapen. Om 6.45 uur opgestaan, want het is hier een uur later dan in Portugal en het is nog donker. Ontbeten en om 7.45 uur op pad gegaan. Het is dan nog heerlijk fris. Het pad loopt het dorp uit over de verharde weg en stukjes door het bos. Al snel de Poolse dames tegen gekomen en vele andere pelgrims. Eerste koffiestop is na 5,5 km, een klein tentje met koffie en wat lekkers in de tuin en een eerste stempel. Daarna gaat het verder door het bos langs een watertje. Volgende stop is Pontellas voor een koffie met een koekje. Omdat ik geen winkel tegenkom koop ik in O Porrino een sandwich met ei en ham. Even verderop in het dorp kan ik een heerlijk bruin brood kopen en met chorizo worst ben ik de komende dagen goed voorzien. Vandaag gaat de route nog wat verder naar het plaatsje Mos. Een liefelijk dorpje waar ik om 13.30 uur aan kom. Bii de plaatselijke kroeg een ticket voor een bed halen en dan lekker douchen. Het is inmiddels weer aardig warm. Vandaag ook nog maar even een wasje gedaan. Onder de boom op een bankje is het goed uit te houden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda en Bep

Jolanda en Bep

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 40416

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 01 December 2016

Sabbatical

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Santiago de Compostela

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

De route

Landen bezocht: