Afgehaakt - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu Afgehaakt - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu

Afgehaakt

Door: Bep

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Bep

03 September 2016 | Nederland, Breda

Beste vrienden,
Het was al bij enkele van jullie opgevallen dat ik in het verslag niet meer voorkom.
Dat klopt. Ik ben afgehaakt. Teveel last van benen en rug. Dat maakt voor mij het wandelen geen prettige bezigheid. Het stuk wat ik gelopen heb vond ik schitterend. Maar was te vermoeiend.
Het was in ieder geval een mooie ervaring, die ze me niet meer afnemen.
Gelukkig is het voor Jolanda geen probleem, zij gaat rustig verder.
Ik wens haar een Buen Camino.
Groetjes en dank voor jullie medereiszaamheid.

  • 03 September 2016 - 20:47

    Arja :

    Ik had net het verslag van Jolanda gelezen en vond het al zo vreemd dat er geen 'we' meer was. Jolanda redt zich wel. Ik wens jou goede terugreis, lekker bijkomen.

  • 03 September 2016 - 21:52

    Jose:

    het is ook niet niks, mooi geprobeerd, respect.
    Volgende uitdaging dan maar. Een die beter bij je fysiek past.
    veel liefs toine en jose

  • 03 September 2016 - 21:55

    Jeanne :

    Ja wat jammer,maar zulke dingen gebeuren gewoon.Beterschap Bep.En Jolanda veel succes met het vervolg.Lies Jeann

  • 03 September 2016 - 22:35

    Anneke Van Leeuwen:

    Het is ook best een uitdaging, goed gedaan hoor.
    Jolanda veel plezier in Spain, bikkel rustig door
    Groetjes Anneke

  • 03 September 2016 - 22:40

    Karin:

    Jammer voor Bep, Jolanda veel succes
    Groetjes Karin

  • 03 September 2016 - 22:41

    Annette:

    Hi Bep,
    Jammer voor je dat het je niet gelukt is, maar je hebt goed naar je lichaam geluisterd.
    Chapeau voor je inzet en sportiviteit!
    Liefs @nnette

    Voor Jolanda nog een heel fijn voettocht naar Santiago.

    Groetjes @nnette

  • 03 September 2016 - 23:26

    Truus:

    Ach Bep,
    Wat vervelend dat je lichaam je in de steek laat maar heel goed en ook moedig van je dat je niet verder gaat.
    Zorg maar goed voor je zelf. Neem een lekker hotel en laat je even een paar dagen verwennen. Goede terugreis en tot snel. Jolanda, stoer dat je alleen verder gaat. Veel succes.
    Liefs, Truus Xx

  • 03 September 2016 - 23:39

    Marjo:

    Elke dag dat je hebt gelopen Bep vond ik al zo knap van je! Ga je toch gewoon weer fietsen toch ;-) ?! Jolanda nog een fijne tijd!

  • 04 September 2016 - 12:32

    Marja:

    Wat sneu dit te lezen. Je gaat samen de uitdaging aan en dan moet er een afhaken.
    Maar niet getreurd, het is al een prestatie op zich, ik doe het jullie niet na.
    Beb, met fysieke klachten ben je het liefste thuis, goed besluit.
    Jolanda, jij slaat je overal doorheen, ook nu weer. De eindstreep wacht op je.

    groetjes
    Marja

  • 04 September 2016 - 18:20

    Coos:

    Bep ga nu mar genieten in een open cabrio. Wijs van je om af te blazen bij lichamelijke klachten. Jolanda blijf genieten van je koffies met wat erbij en de kilometers verdwijnen als sneeuw voor de zon, succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda en Bep

Jolanda en Bep

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 40611

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 01 December 2016

Sabbatical

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Santiago de Compostela

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

De route

Landen bezocht: