Gaat weer beginnen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu Gaat weer beginnen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu

Gaat weer beginnen

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Bep

24 Augustus 2016 | Nederland, Breda

Morgen is het weer zover, we gaan weer op pelgrimstocht. Dit keer gaan we lopen van Porto naar Santiago. Een nieuwe ervaring voor mijn maatje Bep, lopen met een rugzak. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het weer een mooie tocht wordt en we houden jullie weer op de hoogte. Ik heb er weer erg veel zin in om op pad te gaan. De afgelopen week lekker gefietst en gewandeld in de omgeving. En dan valt het me toch weer op hoe mooi Nederland is. Ik heb me weer uitstekend vermaakt, maar vind het ook wel weer leuk om.op pad te gaan.

  • 24 Augustus 2016 - 17:04

    Arja Nobel:

    Veel plezier. Een mooie reis en lekker weer gewenst

  • 24 Augustus 2016 - 19:11

    André N Ginie:

    We zullen jullie op de voet volgen. Ben zeer benieuwd waar julli allemaal terecht komen. Voor ons en feest van herkenning. Buen Camino

  • 24 Augustus 2016 - 20:05

    WesBen:

    Een goede vlucht morgen en zaterdag een goede start van de Camino!
    Kijken uit naar de verslagen. Gaan we lekker lui lezen in Frankrijk!

  • 25 Augustus 2016 - 08:46

    Marjo:

    Dames; ik hoop dat het een prachtige wandeltocht gaat worden! (en tegen de tijd dat jullie 'uit gelopen' zijn hoop ik weer te kunnen lopen ha, ha)

  • 25 Augustus 2016 - 09:31

    Ann:

    geniet van de zon, natuur, rust....en zoveel meer!!!
    geniet van het leven!

  • 25 Augustus 2016 - 13:39

    Jolanda En Bep :

    Het is echt ZEN worden. De trein en het vliegtuig doen allemaal mee. Tot nu alleen vertraging. Hopelijk vertrekken we nu 1,5 uur later. Van wachten wordt je slaperig, dus ben ik alweer toe aan een siësta.

  • 25 Augustus 2016 - 17:57

    Annette Beun:

    Hallo dames,

    Ik wens jullie heel veel wandelplezier en weer gezellig om met jullie op deze manier mee te lopen.

    Heel veel groetjes
    @nnette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda en Bep

Jolanda en Bep

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 40783

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 01 December 2016

Sabbatical

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Santiago de Compostela

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

De route

Landen bezocht: