Dag 10 Dinant naar Givet - Reisverslag uit Givet, Frankrijk van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu Dag 10 Dinant naar Givet - Reisverslag uit Givet, Frankrijk van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu

Dag 10 Dinant naar Givet

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Bep

26 April 2017 | Frankrijk, Givet

Gisterenavond lekker gegeten en vroeg naar bed gegaan. Koste wat moeite om in slaap te komen maar een goede nachtrust gehad. Ontbeten met de andere pelgrims. Leonie gaat vandaag terug naar Nederland en ik ga op pad met de andere pelgrims uit Nederland naar Givet. Het is een mooie afwisselende wandeling langs de Maas en de klimrotsen van Frery. Onderweg in het zonnetje geluncht, wat hebben we weer mazzel. Laatste stuk was een beetje saai langs de weg, maar als je met z'n vieren loopt gaat het snel. Vandaag de landsgrens gepasseerd en in Frankrijk aangekomen. Ik deel een kamer met Femke in een hotel lekker luxe. Vanavond zijn we gezellig samen gaan eten. Koen een andere Nederlandse pelgrim heeft zich ook bij ons gevoegd. Heerlijke schotel met lamsvlees gegeten. Morgen ga ik samen met de andere pelgrims naar Mazee, 15 km verderop en slapen we alle vier in dezelfde accommodatie. Gezellig. De dag erna loop ik dan nog 13 km en pak ik de bus naar Namen en reis ik door naar Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda en Bep

Jolanda en Bep

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 40452

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 01 December 2016

Sabbatical

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Santiago de Compostela

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

De route

Landen bezocht: