Derde wandeldag - Reisverslag uit Barcelos, Portugal van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu Derde wandeldag - Reisverslag uit Barcelos, Portugal van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu

Derde wandeldag

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Bep

29 Augustus 2016 | Portugal, Barcelos

Na een goede nachtrust in onze mooie kamer en een heerlijk ontbijt met verse jus en een gekookt eitje zijn we om 9.30 uur vertrokken. Onze eerste stop is Rates zo'n 4 km verderop. Daar is ook een postkantoor waar Bep nog wat bagage naar huis gaat sturen, maar liefst 1 kg. Na deze operatie weer verder door het bos. Om 12.30 uur koffie gedronken bij Antoine. Hij leert ons nog wat portugese woorden. Na een koffie en een stukje cake weer op pad gegaan voor de tweede etappe van 10 km. Door de bossen en langs verschillende dorpjes. Bij een waterpunt tappen lekker bronwater en lopen weer verder. Om 15.45 uur komen we aan in Barcelos. 34.000 stappen, 22 km en 2894calorien verder. We slapen vannacht in een private albergue cidale de barcelos. Netjes en met stapelbedden. Het was nog wel even wennen voor Bep, want ze stond onder douche en vroeg zich af waar de handdoeken lagen.
Vanavond een salade gegeten en een ijsje! Heerlijk en dan zo maar lekker slapen.

• 29 Augustus 2016 - 18:23

Ginie:

Hebben jullie die calorie eraf gelopen of er bij gegeten? Wij hebben daar ook geslapen netjes en schoon en bij de buurman kan je zeer voordelig en lekker eten.
    Veel plezier.

• 29 Augustus 2016 - 19:30

Arja Nobel:

Het is al weer duidelijk: er wordt genoten en de lekkernijen zijn niet te versmaden.

• 29 Augustus 2016 - 22:32

Wes:

Senhoras, het gaat de goede kant op!