Dag 3 Zondag 10 juli - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu Dag 3 Zondag 10 juli - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu

Dag 3 Zondag 10 juli

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Bep

10 Juli 2016 | Nederland, Breda

Wat een mooie sportdag vandaag. Vanochtend eerst lekker hardgelopen, al was het wel al vroeg warm. Ontbijtje op mijn balkon en genieten van het ochtendgloren. Vandaag maar weer eens op de fiets naar mijn ouders geweest. Ik moet toch weer een beetje fietsconditie krijgen voor mijn reis in Toscane. Toch weer 55 km fietsen in de benen vandaag. Heen warm en met het windje in de rug en terug met de wind op kop en niet te warm. Vandaag bij mijn ouders naar de Touretappe gekeken en er is weer eens een Nederlandse winnaar met Tom Dumoulin. En dan volgt ook nog het goud voor de estafette dames ploeg 4 x 100 en het zilver op de 1.500 meter. De finale van het EK voetbal kan me niet echt bekoren. Al met al weer een mooie dag vandaag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda en Bep

Jolanda en Bep

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 40412

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 01 December 2016

Sabbatical

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Santiago de Compostela

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

De route

Landen bezocht: