Eindelijk gelukt - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu Eindelijk gelukt - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu

Eindelijk gelukt

Door: Bep

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Bep

23 Juni 2015 | Nederland, Breda

Met een mooi fietssetje en een sponsoring van kinesiologisch tape door Maayke van FYSIUS, ben ik er klaar voor.
Eigenlijk kan ik niet meer wachten.

• 23 Juni 2015 - 17:00

Maartje Fysius:

Hoi Bep!

Noem me in het vervolg maar Maartje ;-)
    Is het nog gelukt met je fietsbroekje bij Hopmans? Hebben ze je goed geholpen?
    Ik wens je onwijs veel succes met je mooie uitdagende fietstocht. We zullen je hier op de voet blijven volgen!!!

Toi Toi Toi!

Gr. Maartje Fysius Rugexperts

Jolanda En Bep :

Dat heb ik ook, maar je moet nu niet stiekem gaan vertrekken! Wacht op mij en er komen nog genoeg dagen om samen te fietsen, tot vervelends toe waarschijnlijk of we weten niet meer van ophouden.

• 24 Juni 2015 - 22:09

Annette Beun:

Hoi hoi,

Nou dat klinkt goed, je bent er dus klaar voor, ik ben trots op je, maar dat wist je al.
    Ennnnn natuurlijk ook op Jolanda, ik vind het super stoer hoor meiden, veel geluk en wijsheid de komende weken. Xxx