Eindelijk gelukt - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu Eindelijk gelukt - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu

Eindelijk gelukt

Door: Bep

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Bep

23 Juni 2015 | Nederland, Breda

Met een mooi fietssetje en een sponsoring van kinesiologisch tape door Maayke van FYSIUS, ben ik er klaar voor.
Eigenlijk kan ik niet meer wachten.

  • 23 Juni 2015 - 17:00

    Maartje Fysius:

    Hoi Bep!

    Noem me in het vervolg maar Maartje ;-)
    Is het nog gelukt met je fietsbroekje bij Hopmans? Hebben ze je goed geholpen?
    Ik wens je onwijs veel succes met je mooie uitdagende fietstocht. We zullen je hier op de voet blijven volgen!!!

    Toi Toi Toi!

    Gr. Maartje Fysius Rugexperts

  • 23 Juni 2015 - 18:44

    Jolanda En Bep :

    Dat heb ik ook, maar je moet nu niet stiekem gaan vertrekken! Wacht op mij en er komen nog genoeg dagen om samen te fietsen, tot vervelends toe waarschijnlijk of we weten niet meer van ophouden.
    Tot zaterdag!

  • 23 Juni 2015 - 18:44

    Jolanda En Bep :

    Dat heb ik ook, maar je moet nu niet stiekem gaan vertrekken! Wacht op mij en er komen nog genoeg dagen om samen te fietsen, tot vervelends toe waarschijnlijk of we weten niet meer van ophouden.
    Tot zaterdag!

  • 23 Juni 2015 - 18:44

    Jolanda En Bep :

    Dat heb ik ook, maar je moet nu niet stiekem gaan vertrekken! Wacht op mij en er komen nog genoeg dagen om samen te fietsen, tot vervelends toe waarschijnlijk of we weten niet meer van ophouden.
    Tot zaterdag!

  • 24 Juni 2015 - 22:09

    Annette Beun:

    Hoi hoi,

    Nou dat klinkt goed, je bent er dus klaar voor, ik ben trots op je, maar dat wist je al.
    Ennnnn natuurlijk ook op Jolanda, ik vind het super stoer hoor meiden, veel geluk en wijsheid de komende weken. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Santiago de Compostela

Een fietsreis naar Santiago de Compostela

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

Eindelijk gelukt

23 Juni 2015

Nog 4 dagen

22 Juni 2015

Generale

18 Juni 2015

De Route

17 Juni 2015

Voorbereidingen
Jolanda en Bep

Jolanda en Bep

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 40360

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 01 December 2016

Sabbatical

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Santiago de Compostela

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

De route

Landen bezocht: