Dag 11 Givet naar Mazee - Reisverslag uit Mazée, België van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu Dag 11 Givet naar Mazee - Reisverslag uit Mazée, België van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu

Dag 11 Givet naar Mazee

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Bep

27 April 2017 | België, Mazée

Gisteravond lekker gegeten, lamsvlees met salade en friet. Als we terug bij het hotel komen, werkt ons toegangspasje niet. Hoteleigenaar bellen en die komt ons binnen laten. Heerlijk geslapen in het hotelbedje. Om 7.00 uur opgestaan gewassen en aangekleed. We hebben om 8.00 uur afgesproken bij de supermarkt. Inkopen gedaan voor onderweg en vanavond want daar is geen winkel en restaurant. Omdat het een korte etappe is gaan we eerst nog even koffie drinken en ontbijten. Om 9.15 uur gaan we dan weer op pad. Eerste stuk gaat langs de Maas, het weer is weer heerlijk, beetje fris met een zonnetje. Voordat we van de Maas af gaan moeten een stukje klauteren om op de weg te komen. Vervolgen richting Aubrives en naar het mooie dorpje Hierges met een kasteel en kerkje. We lunchen op het grasveld van de plaatselijke voetbalclub. Vervolgen een stukje stijgen en krijgen we een mooie uitzicht over het ondergelegen landschap. Het is dan nog maar 6 km naar Mazee. Onderweg treffen we Wim aan, de belgische pelgrim die we voor Dinant zijn kwijt geraakt. Leuk om hem weer te zien. Ik doe hem de groeten van Leonie. Stijgend en dalend bereiken we onze eindbestemming voor vandaag. Het is een chambre d'hotes vandaag. We hebben het vandaag toch weer aardig droog gehouden en de zon heeft zich ook vaak laten zien.