Midweek Ardennen - Reisverslag uit Houffalize, België van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu Midweek Ardennen - Reisverslag uit Houffalize, België van Jolanda en Bep - WaarBenJij.nu

Midweek Ardennen

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Bep

11 November 2016 | België, Houffalize

De week in Vessem sluit ik afgelopen maandag af met weer mooie ervaringen in mijn rugzak. Het is een bijzonder huis met vele enthousiaste pelgrims als vrijwilliger. Echt een plek om elkaar te ontmoeten en de mooie omgeving te ervaren. Ik heb een heerlijke week gehad met Adri. we hebben ook nog kunnen wandelen en elke dag ben ik wezen lopen.
Op maandag komt Bianca me ophalen en rijden we naar de Ardennen voor een midweekje. We hebben een leuk huisje in de omgeving van Houffalize. Om 16.00 uur arriveren we en nadat we ons hebben geïnstalleerd gaan we eerst een rondje wandelen met Dot. Bergje op en bergje af en het rondje wordt iets groter dan dat we hadden bedoeld. "s-avonds lekker koken en het kacheltje aansteken. Het is een mooie omgeving met de herfstkleuren en vanuit het huisje kunnen we mooie tochten maken. het weer is ook perfect, we boffen weer. Op woensdag kunnen we zelfs in de zon in de tuin zitten na onze wandeling. op donderdag maken we een wandeling over de grens naar Luxemburg. De bebouwing is toch weer heel anders en de wandeling prachtig. Dichtbij huis zijn er ook erg mooie wandelingen te maken. Na een fijne week rijden we vrijdag weer terug naar Breda. Ik heb toch weer twee mooie weken achter de rug.

  • 11 November 2016 - 22:53

    Marja:

    Hadie Jolanda,

    Ik lees alleen maar positieve berichten. leuk hóór.

    Ga je nog naar Vietnam? Staat me zo bij ergens in november.

    Geniet van al je vrijheid.

    groetjes
    van
    marja

    Ik ga 7 weken naar India 2017 (jan/febr.)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda en Bep

Jolanda en Bep

Actief sinds 13 Juni 2015
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 40385

Voorgaande reizen:

09 Juli 2016 - 01 December 2016

Sabbatical

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

Santiago de Compostela

27 Juni 2015 - 04 Augustus 2015

De route

Landen bezocht: